Onsdag 27/12

God fortsättning! Hoppas ni har haft en bra julhelg med mycket bra julklappar. Min helg har varit mysig, bra, otroligt kul och perfekt. Fick mycket bra i julklapp så jag är super duper nöjd.

Men nu är det vardag i tre dagar och sen är det nyår som gäller. Efter måndagens utgång kan det bara bli bättre, eller det va kul ute men det blir lite roligare med bara dom närmaste vännerna på nyår, blir lite mer personligt.

I  morse var det katastrof hemma. To kom 10 över 7 och hämtade sid. Usch det känns hemskt. Sid är min enda trygghet och nu ska han vara borta tills imon kväll. Att inte ha honom springades hemma på sängen när jag ska sova är en jobbig tanke. Att man ska vara så fast vid något så litet.

I fredags fick jag ett sms från min übersöta jobbarkompis, helt ur det blå, hade inte ens hans nr. Han är i norrland och firar jul och nyår men tur då att mobiler finns. Blev jätte överraskad när det pep och det va från honom, nu piper det stup i kvarten.

Ciao

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback