My Mr Big...

Oj va smidigt, nu har jag betalat mina räkningar via nätet. Har jag aldrig gjort förut och trodde inte jag kunde göra det, men det va ju ur smidigt. Det kommer jag fortsätta med :)

Ikväll kommer min bebis hem, efter två dagar hemifrån mammi (jag) shii va vi ska myysa, jag börjar senare imon också (ska flexa lite) så då kan vi ligga längre och mysa timon bitti innan jag går till jobbet. Han är min lilla mr big. Fast jag hade velat ha en mänsklig faktiskt. Men vem vet, det kanske jag har ;) No one knows förutom jag.

Så får jag krupp på min kamera, man måste installera ett f*cking program och det funkar inte!! Kan med andra ord inte lägga över bilderna. Och sånt blir jag galen på! Please HELP!

So looong

Skriv nåt
Postat av: Georgyvonne

I love this page.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback