Måndag 18/12

Jobb till 5 idag, lite surt men det går. Hade sovmorgon, sen tränade jag. Skönt efter 2 veckors sjukuppehåll. Sprang och tränade mina små chicken legs.

Helgen var lugn som bara den, låg hemma och det blev mycket film och "vänner." Var ju på fotboll också i tipshallen, men vårt lag som vi höll på floppade ganska rejält så det va bara att gå hem och lägga sig igen. Mådde ganska rejält mycket piss i lördags och igår men det har löst sig nu så det går uppåt på min humörsskala.

Om 6 dagar är det jul och jag, Frida har köpt färdigt mina julklappar BIG TIME. Weii jag är så duktig. Klart det är lite att finslipa kvar men det fixar jag ju nu när jag har några dagar kvar. Har även fått flera julklappar på jobbet. Man blir bortskämd här kan jag lova. Hade fått en påse fylld med massa Dove produkter från Städavdelningen och en Aladdin ask från Socialtjänsten.

Nu måste jag boka konferens salar.

Sooo long


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback