Måndag 11/12

Usch är fortfarande inte kry, men jobbar iaf, har inte råd att blir sjuk och stanna hemma. Har fått alvedon av S här på jobbet så jag klarar av dagen iaf. Igår sov jag några timmar mitt på dagen och det är ett tecken på att jag inte är frisk. Uscha.

Ja i lördags va
somsagt min ögonsten i expressen och blev rikskändis. Men under fel namn. Dom hade förväxlat texterna under bilderna så det blev helt fel. Men ett mejl till expressen så blev allt bra. Sid var med igår igen då med rätt namn under rätt bild. Här finns länken till expressen, men observera då att det står fel namn under min kisse. Min katt är bild nummer 2 (den svart/vita tjockisen.)

Nu ska jag äta skumtomtar jag har fått av en kille på TK som betalning för att jag är snäll och öppnar dörren åt honom. Haha.

So long...


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback