Lönlöst (update)

Senaste dagarna har jag försökt få tag på min ganska utspridda familj för att ha lite hum på vad dom önskar sig i julklapp. Pappa har varit den absolut svåraste att få tag på. RIngde honom igår och fick inget svar, men då brukar han alltid ringa upp (vilket han inte gjorde.) Sen ringde jag igen lite senare, mobilen avstängd. Sen ännu en gång då klickade han bort mitt samtal. Sen när jag öppnade mejlen idag på morgonen hade han mejlat över min lilla systers önskelista. Så det enda sättet att få tag på min egen far är via MEJLEN. Ska det behöva vara så svårt?

Morgondagens Gift of the day på
h&m är en guldig sidenblus. Hur fin som helst för 149kr. Blir nog en runda på stan på lunchen, om den finns kvar då.

Ciao mon amour

ville jag saknar dig ♥



Fick ett svar från pappa. Jag hade varit lite slarvig och skrivit "Är det ända sättet att....." och så svarar han så här: "Och så lite petigheter och tips från din coach: det heter "enda sättet" inte "ända sättet". Ändan det är det du sitter på."
Har man en petig men fyndig pappa så har man, kan inte göra mer än att tacka och ta emot.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback