Kvällen

Ikväll är jag sugen på att vara duktig, antingen laga nåt riktigt till mat, eller att baka. Blev sugen på att baka lussebullar efter vår fika men så duktig vet jag inte om jag orkar vara faktiskt. Vad är det på tv ikväll då? Eller ska jag se på sex and the city, eller film? Om jag ska laga mat vad ska jag laga då? Ja jisses vilka olika jobbiga val man har här i livet.

T va nyss inne här, han ville se  mitt hår. Inatt skickade han två sms när jag låg och sov, först ett där han saknade mig och sen ett annat som va långt. Kommer knappt ihåg. Nu när han va inne här så sa han att vi behövde prata (?) vaför och om vad? Tycker vi pratar varje dag nu om vad som händer. Det börjar bli lite jobbigt, för vad vi än kommer fram till kommer jag inte ändra mig. Just nu känner jag så här, det finns inget som kan få mig att ändra mig (jag är ledsen T.) Blir bara så jobbigt för jag kan inte gå vidare på samma sätt som jag hade velat. Och mest framför allt HAN kan inte gå vidare, jag vill att han ska känna att han inte behöver mig på detta sättet, att han kan leva utan mig. Just nu känns det bara som att jag förstör hans liv, fan vill inte känna mig som boven i dramat längre, även om jag kanske är det.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback