Keep your dreams...

Weii va snabbt denna dagen har gått! Nu slutar vi snart, då blir det fika med busan och massa skvaller om helgen. Jag älskar att skvallra och hon skvallrar jag om allt till! Sen kinamat och förhoppningsvis hockey i taberg. Köpte en digital kamera härromdagen så det kommer lite mera bilder här efter :) happy me.

Hoppas att min glädje smittar av sig här genom för jag är glad så det räcker och blir över. Undra om man kan bli gladare? Jooo min soulie kan komma hem från Vancouver! Sen är mitt humör på topp. VILLE KOM HEM, för jag längtar efter dig, kom innan sommarn är här kära ville....nananaa. Nu ska jag ta mitt humör och glädja alla här i stan.

Ciao

Skriv nåt
Postat av: Recordkogosako

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Postat av: Tracie Thoms

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2009-04-23 @ 08:20:12
URL: http://tracie-thoms.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback