Julklapps shopping.

Nu har jag kommit igång lite känns det som. Igår va jag ju en sväng på a6 och köpte min första julklapp. Blev en hästbok till min lilla syster (häst freak som hon är.) Och idag på lunchen handlade jag ett fiint förkläde till min stora lilla syster. Det blir mest en kul grej sen ska hon få presentkort också på Ikea så kan hon handla precis vad hon vill. Längtar efter att få slå in dom.

Jag lyckades gå på stan UTAN att handla nåt till mig själv. Jag är så stolt. Kollade dock på lite nyårs skor. Blir nog en svart tubklänning så jag funderar på att ha guld skor till, så blir jag flashigast i stan (även om vi ska vara på landet.)

Oj jag börjar bli nervös inför chefens samtal ikväll. Men jag förbereder mig på det tråkigaste. Jag vet typ redan va han kommer säga; "A-L drar in facket i det här om jag anställer dig och inte henne" och A-L va här 6 månader förra året innan hon va tvungen att sjuksriva sig och kan inte jobba heltid mer. Fattar hon trögt? Usch ja.

Kärlek

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback