Julklappar (suck)

Ja, även om plånboken faktiskt redan ekar halvtom måste jag ju handla julklappar. Som tur är hinner jag få en lön till innan jul så jag behöver inte handla upp allt innan.
Men jag är på kreativt humör i år så jag funderar på att tillverka lite grann själv. Jo farmor och  mormor brukar uppskatta egengjorda klappar till exempel: Jag stickade en halsduk till farmor härrom året, en grov och bred, hon älskar den, sitter med den på sig framför tvn varje kväll. Förra året fick hon bland annat en inramad bild på mig och To från balen, den också vädligt uppskattad.
Nåt man kan göra är massa gott julgodis och lägga i en fin burk som man kan fixa iordning själv.
Jaja, små syskonen uppskattar ju inte sånt så till dom måste jag handla.

Lillasyster (19) - Nåt fint till hennes nya lägenhet och ett presentkort på ikea
Lillasyster (12) - Små saker t ex; smink, smycken & parfym
Lillebror - Dvdfilmer uppskattas alltid av honom

Så vad ska man ge pappa och mamma som redan har allt och är lite fööör unga för att uppskatta hemmagjorda saker??

Pappa (+fru) - INGEN ANING!!!!
Mamma - Ett nagelack, (hon speciellt önskat sig) hennes favorit choklad och nåt mer fiiint till en fin mamma.

Istället för träning idag (på grund av min hals) så blir det julklappar, weii.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback