Jag vet vad jag behöver

Okej att jag nyss gjorde slut med T, men jag är på jakt redan efter nån annan, någon ny. Men nu har jag kommit på varför, inte för att jag vill bli kär eller ha någon att dela hela mitt liv med utan för att jag behöver närheten. Jag behöver och vill ha någon att ligga sked med på nätterna, någon som kan värma en, någon jag kan hålla om, någon som kan hålla om mig.

Just nu behöver jag ingen som jag kan bo ihop med, eller som jag ska ta hem till mina föräldrar och visa upp, eller hålla i handen på stan eller åka och storhandla ihop med. Klart att jag så småningom behöver någon som min pojkvän, men inte nu.

Det kanske låter som en konstig idé, men faktiskt, jag behöver inte allt, bara just närheten, kramarna, inget pussande och inget sex, just bara kramarna och pillandet i håret och allt.

Är jag alldeles för konstig?

Skriv nåt
Postat av: Gardjeanette

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback