Jag kommer bli styckad levande.

Jag är fortfarande inte kry så jag går hem strax efter lunch. Men lämnar då J alldeles själv hela eftermiddagen vilket hon kommer HATA mig för. Chefen sa till mig att gå innan hon kommer så att hon inte hinner mörda mig. Varför ska jag sitta här halvsjuk för hennes skull om hon ALDRIG skulle göra det för min skull?? Aldrig i livet.

Satt och kikade lite på h&ms gift of the day för en stund sen. Såg att dom hade en prinsesslik klänning för 200 kr den 15e eller nåt. Hur fin som helst!! Och sen så har dom jeansen imon tror jag och då ska jag försöka norpa ett par.

Nu ska jag läsa Villes blogg och se vad som händer i Kanada.

That's all for now...


Skriv nåt
Postat av: Abdirahmanjessica

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback