Imagine all the people

Nu så här vid jul så dras man med av allt som har med presenter och mat och sånt att göra. Men så tänkte jag nyss på alla som inte har någon att fira med. Typ Ville (my soulie) som sitter ensam i Vancouver. Han har inte ens tjejen kvar i stan som han kan fira med. Eller min "hemliga" beundrare, han var inne här igår och berättade att han skulle köpa julklapp till mig, för han hade ingen annan att köpa till. Dom kanske tycker det är skönt, men vad ensamt.

Min jul är så lugn den bara kan bli, det blir jag, syster yster, pappa och farmor, just like old times. Farmors mat äger och sen kalle anka, då pappa oftast sitter och nickar till (han har ändå sett det i ca 20 år.) Sen julklapparna som vi öppnar ett i taget så alla ser vad alla får. Sen allt godis och julmust och allt mys hos farmor är det absolut mysigaste på hela året.

Fick nyss reda på att Sy här på jobbet hade träffat på min "hemliga" beundrare igår på Indiska där han tydligen tittade på en julklapp till mig. Haha, det va kläder också tydligen. Så himla kul. Och nu har jag och Sy bytt, jag fick 2 st av henne, så himla snäll.

Skriv nåt
Postat av: Vamsterdam

ehhh... har inte du typ också sett Kalle Anka i 20 år??

2006-12-22 @ 21:40:14
Postat av: Frida

Vamsterdam: Eh kanske det, men jag har ju bara minne av det sen jag va typ 10, så man kan säga att jag tittat på det i 10 år =P ha


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback