Herre på täppan

Nu ska jag och S ha fredags mys med fika och tända ljus och släckt i taket, besökare kommer undra va vi gör, men vi måste också ha lite mys ju.
Funderar på om jag ska eller om jag inte ska sola efter jobbet idag, hinner inte imon och jag behöver verkligen till nyår så jag har ju redan börjat (jaaa, inte varje dag så klart.) men men beslutsångest allan!

96942-112

Skriv nåt
Postat av: Williamsina

O mar aliméntanos física e espiritualmente, fonte nutricia dunha forma particular, nin peor nin mellor ca outras, tan só diferente, alento de lendas de aparecidos, relatos de naufraxios, medievais cantigas de amigo, represaliados, épica historia cotiá da nosa frota pesqueira, terra de marinos de renome xa antes dos tempos de Paio Gomes Charino, o Almirante do Mar.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback