Hemgång och sänggående

Usch blir bara sämre och sämre
. Vill verkligen inte klaga men jag har inte varit sjuk sen förra året typ. Så fort jag slutar ska jag springa hem (förbi ica) göra varm choklad, värma min ris-nack-grej, välja film, lägga mig i sängen och bara försöka mysa bort mitt onda (sitter med halsduk på mig på jobbet, inget bra.)

Imorgon är det fredag!!!! Det är helt sinnes hur fort veckorna går. Nu är det bara 2 hela veckor (veckordagar) sen är det jul. Oj va jag längtar efter farmors julmat, det godaste på hela året för tjyven.

Nu saknar jag min kissekotte och vill hem.

Kärlek

96942-52
oj så fin jag kan vara...

Skriv nåt
Postat av: Estelle

Va sööt!

Postat av: Frida

Estelle: Min bebis =)

2006-12-08 @ 12:52:03
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback