Helg

20 minuter kvar till helg, weii. Har precis fikat bort de senaste 45 minuterna. Blev en goood lussebulle och en chokladkaka, dock vatten och dricka, blir ju julmust ikväll och jag  måste spara mina tänder.

Har diskuterat jobbsituationen med S och chefen nu, och sjukskriver hon sig nu på heltid så ringer dom på söndag. Kul? Nja, klart jag vill jobba mer men jag är tveksam, J kan faktiskt överraska, hon är dock städat och plockat hem massa grejer från jobbet och S sa att hon bara gör det när hon ska gå hem och inte komma tillbaka på ett tag. Jag håller tummarna lite i smyg.

Blir nog ingen solning idag, vill hem och plocka lite innan Em och Sa kommer. Sen MAXI here we come, mmmm pepparkaksdeg.

Usch har lite dåligt samvete också, har gjort vår väktare lite ledsen, haha, råkade säga att han och St är lite större än en annan kille som kommer nu ett tag. Han tog det lite på fel sätt så han har fått ett kul mejl nu med lite skämt som plåster på såren. Hehe.

So long....

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback