God Jul hänger i pannan på mig....

Nu när alla anställda går hem på julledighet, då måste vi ju önska alla en god jul. Oj oj vad jag kommer vara trött på dom två orden ikväll.
Blir inget julmys med tjejerna, Cis mamma har blivit magsjuk och hon kände sig kass och jag vill deffinitivt INTE bli sjuk till jul så vi sköt upp det. Blir lugnt med kanske eventuellt bio.

Vill öppna Sys julklappar nu, två stycket också, jag är ett nyfikon kan jag lova!

Ciao

Skriv nåt
Postat av: Jessica

Ja tänka sig snart är det julafton!
Va fort tiden gått!

Postat av: joanna

det är ju inte kul om man säger det bara för att säga det, som vissa kan säga helt utan inlevelse: "trevlig helg", fast med samma tonläge som om de sa "beklagar sorgen"...

2006-12-24 @ 20:35:20
URL: http://jojo08.blogg.se
Postat av: Frida

Jessica: Tiden bara rusar förbi

Joanna: nej jag vet, men blir lätt så när det enda man säger på en hel dag är "God Jul" =P

2006-12-27 @ 09:19:42
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback