Fredag 29/12

Usch är inte på jobbhumör idag. Halsen är tjock och huvudet är jätte tungt. Skulle nog behöva ligga hemma och glo idag, men det har jag inte råd med och så ska jag fixa naglarna på lunchen också.
Igår var det lugnt med besök hemma av Jo, Em och Fi. Vi kikade på vänner och åt chips och choklad, jätte mysigt. Sen kom ju tissen hem också och han är nog mysigare än någonsin. Han sov nästan PÅ mig hela natten. Me love hans mys!

Ikväll får vi se vad som händer, får se om jag orkar göra nåt, eller om jag ska hem och vila upp mig inför nyår, var ju sjuk förr, förra året :(

Smsen bara flödar in, jag älskar sms ;)

Skriv nåt
Postat av: Anonym

Krya på dig!

Postat av: Frida

Anonym: I will =)

2006-12-29 @ 10:10:14
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback