Fredag 22/12

Vilken UNDERBAR vecka detta är, vet inte varför den är bara så himla bra. Mitt humör är på topp, det är snart jul (dock ingen julkänsla) och jag har världens bästa kompis och jag är liksom nykär i livet. Helt fantastiskt.

Nyss kom det in ett megasött span här och pratade med mig en stund, har aldrig sett honom In real life om man säger så, men idag så kom han in och han va sööötare i verkligenheten. Mumma. Somsagt vilken härlig dag.

Har gjort lite lyckoshopping idag när lönen hade kommit in på kontot, lite julklappar till mig själv som jag kallar dom. Ett fint svart satin linne med spets, öronhängen och två julklappar, en till To och en till kära Sy här på jobbet för att hon tar hand om mig så bra.

Nu ska jag ta min nya livsgnista och jobbar lite, det vill säga spana på snygga juldags skor.

So looong all of you happy people...

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback