Fredag 15/12

Sitter här och mumsar på mitt ciabata bröd och mina mintgodisar. Mumma vilken härlig dag. Va på ett kanon humör när jag vaknade även om det faktiskt va lite väl grått ute. Vet inte varför men jag hade väl drömt nåt roligt.

Gjorde mig i ordning och sprang ner på stan en timme innan jag började och hann med att köpa lite julklappar både till mig själv och familjen. Lite nagelack & böcker. Köpte en tröja till mig själv och två vita hyacinter också (nu ska det lukta gott och juligt hemma.)
När jag kom till jobbet fick jag en bok jag beställt av Kas dotter som säljer jultidningar, en bok om katter, hehe jaaa den beställdes i höstas. Kan väl vara bra om jag ska skaffa en till.

Ikväll kommer Em när hon slutat då ska vi tll To en sväng, han har "inflyttningsfest" så vi ska dit och äga lite hade vi tänkt. Vi brukar vara bra på det. Sen blir det lugnt. Hade fått för mig att jag skulle tvätta imon bitti men fel hade jag, det va inte förren på söndag, så skönt!

That's all for now

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback