Fredag 1/12

Hade tänkt att faktiskt skriva ett glatt och trevligt inlägg nu hade jag tänkt men en (ursäkta mina ordval nu) himla k*rring kom in och förstörde mitt humör, och på sånna blir jag så upprörd så jag bara vill skrika åt dom, men mitt yrke tillåter inte det, förbaskat.

- En 200 kronors parkerings skiva.
- 200 kronor då tack.
- Jag vill ha lappen man klistrar den på också.
- Dom är dessvärre slut, men turist byrån har så smit ner dit och hämta.
- Men har ni inga? Så många som parkerar med denna skivan, borde ni ju ha dom tillhanda.
- Ja, jag vet, vi fick ner dom sista i hela huset igår och dom är redan slut, tyvärr.
- Då klistrar jag den på rutan.
- Men då är den inte giltlig.
- Men ge mig en skiva då, då är det ju ditt fel.
- Jag har inga brickor, men gå ner dit.
- SUUUUCK
- Jag bara säger det så du inte ska få nån bot, det är inte mitt fel, hela huset är tomt på brickorna TYVÄRR.

ÅHHHH vill man bara strypa en sån här besserwisser till tant?


Skriv nåt
Postat av: Karoline

Jag förstår dig helt, det är jobbigt hur mycket sura människor påverkar ens dag!

Postat av: Noahfrida

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2008-09-11 @ 10:24:45
URL: http://noahfrida.blogspot.com

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback