Värsta dagen efter ever

Igår hade vi hur trevligt som helst, drack (lite to much dock) åt gottit, skrattade åt kassa skämt och spelade BUZZ. Vi tjejer ägde så klart. Vi tjejer bestämde även att vi ska ta en shopping resa till gbg om 3 veckor förhoppningsvis.
Idag dock mår jag inge vidare, ingen bakfylla! NO, men jag har ingen röst kvar, hostar konstant och snoret rinner. Ushc idag blir det en dag i soffan kan jag lova. Fick en presentcheck på Discshop av några igår så jag ska beställa hem sex and the city, säsong 3, det kan lysa upp min dag lite iaf.


Jag skrev ju om Ts kompis som bjöd in sig själv hit igår. Han kom och hade med sig en flaska vin (inte alls fjäsk) och sin eviga musik som INGEN lyssnar på. Jag va så trevlig jag kunde men sa inte så mycket. Men så satte han på sin musik, vilket är typ seeeeg dålig efterfest musik då sa jag "I vårt hem spelas vår musik thats it." Efter en stund fastnade han själv i vardagsrummet och vi andra 10 satt i köket/balkongen. Till sist sa han att eftersom ingen uppskattade hans musik här så skulle han åka. Han sa inte ens hej då till mig eller tack för att han fick komma! Det va ju det minsta han kunde göra tycker man ju.

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback