Paus

Det va sååå mysigt att träffa hela familjen. Det va mamma, pappa, syskon, farmor, mormor, morfar, moster, morbror och kusin. Fick bra och fina presenter och blommor. Nu är det ca 45 min innan nästa gang kommer, dvs: kompisarna. Fast nu blir vi inte lika många. Har lagt upp maten (kalkon, rostbiff, skinka, passionsfrukt, meloner, vindruvor, annan frukt och den grekiska salladen.) och rensat kylen för plats för drickat.

Är aningens frustrerad bara, dom som kommer nu är dom som va på rhodos + en kompis till med tjej. Och det finns en av Ts kompisar som INTE va med på rhodos som jag verkligen inte tål, han ska alltid debattera tills vi andra dööör, han tycker alltid olika mot  mig. Speciellt när vi skulle ta hem Sid (bondkatt) så sa han att bondkatter verkligen inte trivs som inne katter! Säger han som inte ens haft katt. Jag blev så jevla arg för att han trodde han hade något att säga till om våran katt. Honom hade jag eller T inte pratat med om ang. kvällen och tyckte det va lika bra det. Men så ringde han och bjöd in sig själv likt förbannat. Och eftersom han är Ts kompis kan jag inte neka så om en timme eller två dyker han upp. Pust!


Well well...ni får ha en trevlig kväll, det ska jag försöka ha, annars kastar jag ut någon! Take care.

∂ Frida

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback