Packningslista

Imon natt åker vi (känns lite tjatigt nu) och imon har vi en del att stå i. För det första så jobbar ju min sambo nätter så han kommer hem halv 5 inatt. Så kl 9 imon bitti ska jag väcka honom så han kan sova en stund imon kväll innan vi åker så han inte blir alltför utkörd. Sen ska detta uträttas:

√ Hämta resväskan hos far
√ Handla det sista ~t.ex. after sun & massa skvaller tidningar~
√ Lämna nyklarna till våra kattvakter ~sambons bror + tjej ska bo här~
√ PACKA! ~har inte ens tänkt på vad jag ska ha med mig~
√ Träffa tjejerna för en avskedsdrink
√ Förhoppningsvis sova en stund



Så vad ska jag packa ner?
Bikinin, mina tunikor, mina linneshorts, grektofflorna, lite kjolar, linnen är ju ganska givet. Men är det nåt annat nödvändigt jag kan behöva? Påminn mig i sånna fall, I need all the help I can get.

Skriv nåt
Postat av: MyyZz

glöm inte den där skittråkiga biten. Har du katten försäkrad så visa var försäkringspapprerna är. Tala om vilken veterinär du brukar gå till.

tjing

Postat av: Frida

MyyZz: det vet dom nu =) thank u

2006-08-05 @ 18:11:39
URL: http://iiafiia.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback