Lördag morgon

Så vart det helg igen. Har sovit BAAAD inatt, vaknade 4 av att Sid låg och gosade med mig, näsan va helt stuffed och halsen killade som bara den.  Sen kom ju Tott hem runt 20 över då smög jag upp och kikade på honom lite. Sen la vi oss, men jag kunde inte somna på grund av min näsa. Men då kom jag på att jag hade ju nässpray i badrummet, woho somnade 5 min efter det.




Idag är det kalas för hela slanten, men först måste vi in till stan och handla tallrikar och bestick, hämta tårtan, köpa bullar och kattmat. Först vid 1 kommer 15 pers och sen vid 7 kommer ca 10 kompisar (då har jag inte räknat med oinbjudna.) Och jag har inte bestämt mig om det ska bli mat till kvällsgästerna, kanske lite fyllekorv räcker. (Update: Blir plockmat; sallader, frukter, rostbiff, skinka, potatissallad etc)
Nu ska jag väcka Tott och åka in till stan och handla. Hinner nog uppdatera mellan kalasen.

∂ Frida


Skriv nåt
Postat av: Didriklouise

Incredible site!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback