Lista

Har inte mycket för mig här idag så jag hittade denna listan hos Felicia som jag tjyvade =P

1. Var hittade du den här listan?
Hos Felicia
2. Var är dina föräldrar födda? Här i stan, närmare bestämmt Hovslätt
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Picassa (tror jag)
4. Vilken är din favoritrestaurang? Wok & co
5. När badade du i en pool senast? Förra veckan på Rhodos
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Det kan du lita på
7. Hur många barn vill du ha? 2
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ Black Metal och sånt
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nepp, tycker INTE om sånt
10. Vad har du för TV-kanaler? Dom som behövs för att överleva
11. Har du åkt moped någon gång? Ja, 1 gång och då körde jag in i en parkerad bil, NEVER AGAIN
12. Har du busringt någon gång? Ohh ja, Im the quen of busringning
13. Har du fått felparkeringsböter? You Bet
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Kanske
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Turkiet (tror jag)
16. Har du en egen trädgård? Neh, men jag räknar min balkong som det
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Sponge Bob square pants
18. Kan du alla orden i nationalsången? Det hoppas jag
19. Badkar eller duschkabin? Badkar Big time
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Att göra en pudel med Eva Röse
21. Favoritpizza? Tre Kronor
22. Chips eller popcorn? popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Ingen
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Eh ne
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nepp
26. Apelsin- eller äppeljuice? Färskpressad apelsin annars äppel
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mina tjejor, pizza och pasta
28. Favoritchoklad? Kexchoklad
29. När röstade du senast? Har aldrig röstat
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Måste varit länge sedan
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja det har jag =)
32. Är du bra på matlagning? Beror på vad jag ska laga
33. Klarar du att tanka själv? Absolut
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Skulle aldrig komma mig på tanken
35. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Mhm, mcdonalds
37. Vad var det senaste du handlade? Massa skräp på Ullared
38. Har du kräkts offentligt? Nej
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken tror jag
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja det tror jag
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, till en spådam när jag va ung och dum
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja det går nog, men inte direkt efter förhållandet tror jag
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Morfar
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Massor med svart hår
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Välkommen till IQ svar blablabla"
46. Vad har du i din väska? Paraply, plånbok, läppglans, kalender, mobil, mp3, passerkort och annat skräp
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Dricker ett stort glas vatten, det är aldrig godare än då
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag har det så bra som jag har det


Skriv nåt
Postat av: Henryastri

Very nice site. Well laid out.


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback