Kärringarundan

Imon bär det av med mina kärringar till Ullared på en halv kärringarunda. Vi ska ses kl 7 vid stationen sen bär det av, med picknick och hela köret åker vi ner till Gekås för en heldags shopping. Lite saker som kan behövas i detta hushåll må vara:

√ Spotlight lampa till köket
√ Glödlampor
√ Tvätt och mjukmedel i massor
√ Kökshanddukar
√ Avfallspåsar i massor (jekla katt)
√ Kattsaker
√ Vaser & krukor
√ Nya glas
√ Ljusstakar och ljus
√ Massa filmer nu till höst myset

Det kommer nooog blir ganska mycket mer skräp man hittar där. Kommer bilder på Onsdag på mina förhoppningsvisa fynd.

Har ni några tips på saker man ska köpa där förutom allt de ovan?

Skriv nåt
Postat av: Freddiee

seriöst att göra en inköpslista :)

Postat av: Frida

Freddiee: Måste jag ha en ;) annars blir jag helt till mig när jag inte vet vad som behövs =P

2006-08-15 @ 19:04:54
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback