Helgnöjen

Går för fort !! Imon ska man jobba igen och det är tungt. Men men. I helgen har jag:
I fredags va jag ju och shoppade lite granna. Sen va jag och C på The Breakup på bio, meningen va att vi skulle äta efteråt men vi va så trötta så vi struntade i det. Så jag åkte hem och hann knappt komma innanför dörren innan J ringde och frågade om vi skulle hyra film. Ja visst, vi åkte ner till VIP och hyrde "En dag i livet" tror jag den hette med Jennifer Lopez bland andra. Sen åkte vi och köpte pizza och åkte hem. Filmen va bra och pizzan va såååå god.
Igår va jag och T på a6 och handlade bla. kattmat, sen handlade jag ett par mjukisar & en stickad tröja. Sen är min pappa med i en (vad jag säger) gubbklubb och dom hade arrangerat en så kallad Bellman Dag i Stadsparken så vi va där och kikade. Sen va vi på Offside. SÅÅÅÅÅ HIMLA BRA!! En riktigt härlig film med många skratt och mycket kärlek.

Idag kommer Ts familj hit, dom ska fira mig (suck) så jag måste baka blåbärspaj. Men så kanske J kommer över om han hinner så kanske vi ska kika på film innan. T är inte hemma nämligen =( Well well. Återkommer nog ikväll då T jobbar. Ha en skön söndag.

∂ Frida

Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback