Glad pojkvän

T ville att jag skulle boka biljetter till Red Hot Chili Peppers i Globen åt honom och hans kompisar för vårt internet hemma krånglar tydligen. Och efter att få stå i kö i 20 min kommer det fram att det enbart finns platser längst upp, längst bak typ. Plus att han skulle behöva betala direkt via nätet vilket inte funkade. Så dessvärre fick han ge upp konsert idén. Men jag kunde inte släppa hans besvikna röst och suckande. Så jag chansade och sprang till turist byrån här och frågade om dom mot förmodan skulle kunna boka 4 biljetter. Hon tvekade och tog fram sidan. Men DET GICK! Tydligen hade dom släppt till den 12e december också. Så jag (utan Ts vetskap) bokade 4 st com dom kan hämta senast Onsdag. Sprang upp till jobbet och ringde hem och berättade, även om han lät trött och sliten så hörde man hur glad och tacksam han var. Guuuud va det är skönt att göra nåt så uppskattat åt nån man älskar.


Skriv nåt
Postat av: Hells Kitchen

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback