Ensam

Min söta lilla kille (katten) har tagit bort sina ägondelar idag. Han va så duktig. Han började gosa så fort jag kom in och skulle hämta honom.

Nu har förtidsröstningen satt igång och vi har fullt upp. Om det är mycket nu, tänk då på fredagen innan valdagen, my gooood! Men men det är kul att ha lite annat att göra också.
Ikväll blir det väl idol igen, sen är det sex and the city (fick min 5e box igår=) Det är så tråkigt att sitta ensam hela kvällarna, börjar bli trött på det nu. Det va skönt till en början, men nu är det bara segt att inte ha någon brevid sig. Okej ibland har jag ju sällskap, men det är typ 2 ggr i veckan, då är det fortfarande ca 5 dagar kvar som jag måste sitta själv. Usch ja! Får väl skaffa mig en låtsas kompis.

∂ Frida


Skriv nåt
Postat av: Michaela

Åh, jag älskar IDOL! :-) Men Sanna och han den där andra gjorde inget bra programledarjobb.

Postat av: Frida

Michaela: Jag tycker det är kul nu i början =) Neh usch för dom blir det tummen ner. Allt lät så himla inläst.

2006-08-30 @ 17:05:44
URL: http://ising.blogg.se

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback