Drömma går ju

När man ligger hemma lite halv krasslig och orkar knappt äta glass då vill jag inget hellre än att åka tillbaka till Rhodos och speciellt Tsambika beach. Usch vill inte vara kvar här hemma i rusket.

96942-14


Anyways vi tog ju en sväng till Ikea efter jobbet idag och inhandlade bla. Duschdrapperi stång, duschdrapperi, handduks krokar och en matta (vår första matta weii.)

Och innan jag slutade satt jag och de två kollegorna och kikade igenom
Madonnas kollektion för H&M, fanns inte så väldans mycket men denna klänningen i svart, och även om jag inte är en väst tjej så va denna väldigt söt och denna toppen föll verkligen mig i smaken, perfekt till hösten. Kan nog bli några hem klickningar.


Skriv nåt

Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback