Blir så förbannad

Läste detta på expressen.se och håller på att gå i taket. Detta har jag mycket åsikter om så detta kan bli lite rörigt. Men för det första så tycker jag att människor över en viss ålder (säg 70-75) inte alls ska få ha körkort, dom är nonchalanta, reaktionsförmågan är kraftigt försämrad och dom är riktigt ouppmärksamma, detta resulterar i många olyckor speciellt i typ rondeller och sånt som inte fanns när dom själva tog körkort. Sen för det andra så tycker jag att ratfulla personer ska få indraget körkort och få göra om hela jevla utbildningen. För det är det värsta man kan göra i trafiken, att köra full! Då räcker det inte med att sitta inlåst ett tag, för dom sätter sig likt förbannat i bilen efteråt ändå och vad säger att dom inte dricker då? Och för det tredje så kräks jag bara på tanken av att ge tillbaka körkortet till någon som innan tillcohmed suttit inne på grund av rattfylla, sånna borde aldrig mera få köra!!! Tack för mig.

∂ Frida


Skriv nåt
Postat av: Justingunhild

Hello admin, nice site you have!


Skriv nåt här:

Du:
Remember me

E-postadress:

URL:

Ditt säg:

Trackback